Yrityksen juhlat ovat tärkeä osa työhyvinvointia – ja jotta ne sujuvat, tarvitaan apukäsiä
Yrityksen omat juhlat, kuten vuosijuhlat, henkilöstöpäivät ja pikkujoulut, vahvistavat työyhteisön yhteenkuuluvuuden tunnetta, tarjoavat mahdollisuuden kiittää henkilöstöä ja luoda yhteisiä muistoja. Niiden järjestäminen ei kuitenkaan ole ihan pikku juttu: vieraat odottavat, että narikka toimii, tarjoilut ovat ajoissa ja ohjelma etenee jouhevasti. Silloin ratkaisevaa on, että mukana on tiimi, joka huolehtii yksityiskohdista, jotta tilaisuus sujuu ja yrityksen henkilöstö (sinä mukaanlukien) saa keskittyä juhlaan!
Miksi tarvitset apua järjestelyihin tapahtuman aikana?
Meiltä saat järjestelyapua yrityksen juhliin ja tilaisuuksiin. Tässä 4+1 hyvää syytä:
- Osallistujakokemus ratkaisee
Huolella hoidettu narikka, ystävällinen vastaanotto ja selkeä opastus tekevät heti ensivaikutelman, joka säilyy läpi illan. - Aikataulut pysyvät hallussa
Kun joku koordinoi cateringia ja astioiden palautusta, plokkaa pöydät ja ohjaa osallistujien kulkemista, juhla etenee suunnitellusti ilman turhia taukoja tai sekaannuksia. - Henkilöstö saa juhlia
Kun omat työntekijät eivät joudu päivystämään narikkaa, pitämään baaria tai täydentämään tarjoiluja, he voivat osallistua juhlaan ja nauttia tilaisuudesta täysillä. - Vähemmän stressiä järjestäjälle
Järjestelyapuna toimiva tiimi ratkaisee pienet ongelmat ja huolehtii tilaisuuden sujuvuudesta – sinä voit keskittyä isoon kuvaan ja vieraisiin.
+ 1 Wow-elämys osallistujille!
Tarjoa tilaisuutesi osallistujille mieliinpainuva elämys, kun tapahtuman järjestelyjä ovatkin hoitamassa iloiset ja hauskat mummot ja vaarit! Tällä yksityiskohdalla keräät taatusti pisteet kotiin.
Näin Toimistomummola voi auttaa yritysjuhlissa
Toimistomummola tarjoaa lämpimän, reippaan tiimin, joka hoitaa toivomasi käytännön tehtävät yrityksesi juhlassa tai tilaisuudessa. Tyypillisiä tehtäviä, joihin voimme tarjota apua ovat esimerkiksi:
- Somistus ja järjestely
Taittelemme servetit, katamme pöydät ja järjestämme nimilaput valmiiksi. - Cateringin koordinointi
Huolehdimme, että tarjoilut tuodaan oikeaan aikaan, buffet pysyy siistinä ja täydennettynä ja erikoisruokavaliot opastetaan. - Baarin pitäminen
Olet tilannut juomat, mutta jonkun pitäisi ne tarjoilla? Me kaadamme viinit laseihin ja pidämme jääkaapit täytettynä. - Osallistujien opastus ja neuvonta
Ohjaamme vieraita oikeaan tilaan, vastaamme kysymyksiin ja varmistamme, että kaikki tietävät, missä tapahtuu ja milloin. - Tilojen siisteys
Pidämme huolta, että juhlatila pysyy siistinä, astiat kerätään ja pöydät näyttävät hyvältä koko tapahtuman ajan. - Narikka ja palvelu
Otamme vieraat vastaan, huolehdimme sisäänkirjautumispisteestä tai narikasta, annamme nimilaput, opastamme vessojen sijainnin ja varmistamme, että tapahtuma alkaa sujuvasti.
Lue lisää täältä!
Vinkkejä sujuvaan tapahtumapäivään
- Tee etukäteen tapahtumapäivän käsikirjoitus, jossa on aikataulut ja vastuut.
- Varaa riittävästi henkilökuntaa: yksi henkilö ei ehdi hoitaa narikkaa, cateringia ja opastusta yksin.
- Varaa aikaa ja riittävästi käsipareja koristeluun – siinä menee aina kauemmin, kuin olet arvioinut!
- Muista nauttia järjestämästäsi tilaisuudesta myös itse!
Miten voisimme auttaa?
Yritysjuhla on tärkeä hetki – ja sen onnistuminen riippuu usein kulissien takaisesta työstä ja iloisesta, ratkaisukeskeisestä reagoinnista yllättäviin tilanteisiin. Kun otat Toimistomummolan avuksi, saat hauskan tiimin, joka ei pienestä hetkahda – mummot ja vaarit ovat nähneet niin paljon, ettei mikään tilanne tule uutena vastaan. Sinä ja henkilöstösi voitte keskittyä juhlimiseen!
Ota yhteyttä, niin suunnitellaan yhdessä, millaista tapahtuman aikaista apua juuri sinun yrityksesi juhliin tarvitaan!
