Messut, markkinointitapahtumat ja asiakastilaisuudet vaativat paljon resursseja – etkä halua tehdä kaikkea itse. Näissä tapahtumissa kasvatetaan näkyvyyttä, kerätään liidejä ja vahvistetaan brändiä. Mutta kuka hoitaa ständin somistuksen, kuka ottaa asiakkaat vastaan, kuka jakaa materiaalit ja kuka varmistaa, että tarjoilut ja osallistujien opastaminen sujuvat?
Miksi tarvitset apua järjestelyihin tapahtuman aikana?
Meiltä saat järjestelyapua yrityksen asiakastilaisuuksiin ja muihin tapahtumiin. Tässä 4+1 hyvää syytä:
- Asiakkaat huomioidaan heti
Ensivaikutelma syntyy ensimmäisellä sekunnilla. Kun vastassa on ystävällinen ja palvelualtis henkilö toivottamassa vieraat tervetulleiksi, keskustelu alkaa helpommin ja yritys jää mieleen positiivisesti. - Aikataulut pysyvät hallussa
Kun joku koordinoi cateringia ja astioiden palautusta, plokkaa pöydät ja ohjaa osallistujien kulkemista, tilaisuus etenee suunnitellusti ilman turhia taukoja tai sekaannuksia. - Henkilöstö saa keskittyä olennaiseen
Myyjät ja asiantuntijat voivat keskittyä keskusteluihin ja liidien keräämiseen, kun he eivät joudu huolehtimaan käytännön järjestelyistä. - Siistiä ja sujuvaa
Apukädet huolehtivat, että markkinointimateriaalit ovat esillä, pöydät pysyvät puhtaina ja gift bagit jaetaan oikealla hetkellä jokaiselle osallistujalle.
+ 1 Wow-elämys osallistujille!
Tarjoa tilaisuutesi osallistujille mieliinpainuva elämys, kun tapahtuman järjestelyjä ovatkin hoitamassa iloiset ja hauskat mummot ja vaarit! Tällä yksityiskohdalla keräät taatusti brändipisteet kotiin.
Näin Toimistomummola voi auttaa asiakastilaisuuden järjestelyssä
Toimistomummola tarjoaa lämpimän, reippaan tiimin, joka hoitaa toivomasi käytännön tehtävät yrityksesi ständillä tai tilaisuudessa. Tyypillisiä tehtäviä, joihin voimme tarjota apua ovat esimerkiksi:
- Somistus ja järjestely
Kokoamme gift bagit, katamme pöydät, taittelemme servetit ja järjestämme nimilaput valmiiksi. - Cateringin koordinointi
Huolehdimme, että tarjoilut tuodaan oikeaan aikaan, buffet pysyy siistinä ja täydennettynä ja erikoisruokavaliot opastetaan. - Osallistujien opastus ja neuvonta
Ohjaamme vieraat oikeaan tilaan, vastaamme kysymyksiin ja varmistamme, että kaikki tietävät, missä tapahtuu ja milloin. - Iltapäiväkahvin tarjoilu
Mikäli olisikaan mieleenpainuvampi elämys, kuin mummojen ja vaarien tarjoilemat kahvit ja korvapuustit? - Tilojen siisteys
Pidämme huolta, että tila pysyy siistinä, astiat kerätään ja pöydät näyttävät hyvältä koko tapahtuman ajan. - Narikka ja palvelu
Otamme vieraat vastaan, huolehdimme sisäänkirjautumispisteestä tai narikasta, annamme nimilaput, opastamme vessojen sijainnin ja varmistamme, että tapahtuma alkaa sujuvasti.
Lue lisää täältä!
Vinkkejä sujuvaan tapahtumapäivään
- Tee etukäteen tapahtumapäivän käsikirjoitus, jossa on aikataulut ja vastuut.
- Kokoa gift bagit hyvissä ajoin – osallista kumppanit mukaan hauskan muiston kokoamiseen!
- Varaa riittävästi henkilökuntaa: yksi henkilö ei ehdi hoitaa narikkaa, cateringia ja opastusta yksin.
- Delegoi kaikki ylimääräinen, sillä itse tilaisuudessa sinun tärkein tehtäväsi on seurata, että tapahtuma sujuu.
Miten voisimme auttaa?
Asiakastilaisuudet ja markkinointitapahtumat ovat mahdollisuus loistaa! Niiden onnistuminen riippuu usein kulissien takaisesta työstä ja iloisesta, ratkaisukeskeisestä reagoinnista yllättäviin tilanteisiin. Kun otat Toimistomummolan avuksi, saat hauskan tiimin, joka ei pienestä hetkahda – mummot ja vaarit ovat nähneet niin paljon, ettei mikään tilanne tule uutena vastaan. Sinä ja henkilöstösi voitte keskittyä juhlimiseen!
Ota yhteyttä, niin rakennetaan yhdessä sujuva ja menestyksekäs tapahtumapäivä!
